Sunday, May 25, 2014

සංසාර ආදරය




පලමු පරිච්චේදයේ පලමු කොටස‍

මම ගෙදරින් එලියට බහින කොටත් උදේ හත පහුවෙලා තිබ්බේ....දැන් හංදියට දුවලා අල්ලන්න හම්බ වෙන්නේ ඉස්කූල් බස් එක නෙවේ..වෙන මගුලක් තමා....හන්දියට ඇවිත් පොඩ් හොදිසියක් දැම්මා..අපේ කියලා එකෙක් වත් හොයාගන්න නෑ..
එකෙක්වත් නෑනේ මගුල...
දැන් ඉතින් තනියම පලයන්කෝ මගුල නාගෙනම...හන්දියට වෙලා ටිකක් වෙලා යද්දි ආවා අපේ වයසේම වගේ ගැටිස්සියෝ ටිකක්...උන් ටික දැකපු වේලා ඉදන්ම වල්පල් දොඩවනවා..හැබැයි එකම එක කෙල්ලෙක් ඩිසන් එකේ ඉන්නවා මම දැක්කා..ඒකි කරන්නේ අනිත් වුන්ගේ ගොන් ටොක් වලට හිනාවෙන එක විතරයි....තූ විතරක් මගේ ගැන්සියේ අනිත්එවුන්ටත් වෙනදා නැති කඩි කුලප්පුවක් ගහලා යන්න හිතුනානේ..නැත්තම් සිංදුවා එක්ක ගේමක් දෙන්න තිබුනා..ඒ කෙල්ල දැක්ක වෙලේම එයා මගේ කියලා මගේ හිත කියන්න ගත්තා...
ඒ යක්කු ටිකටත් හිතින් බැන බැන මම ඒ කෙල්ල දිහා බලාගෙන හිටියා....
සිතට දැනුණු නුඹේ ආදරේ....කදුල් පිරැනු මගේ ජිවිතේ කිය කිය...
කොහේද මම පිස්සා වගේ බලන් හිටියාට ඒ කෙල්ල නම් මම දිහා බලනවා තියා ..එහෙම දෙයක් හිතිලා වත් නෑ...අද නම් ගුටි තමා කිය කියම මම බලාගෙනම හිටියා..
අනේ දෙවියනේ කෙල්ල බලනවා නම්..
කොහේද එයා එයාගේ ලොකේ...මම මගේ ලොකේ...මගේ හිත කෑ ගහනවා නිකන් හු කිය කිය..මෙහෙම දෙයක් ඇතිවුනාමද කොහෙදෝ මේ කොල්ලාගේ...
සි ටි බි බස් එක ඇවිත් නැවෙත්තුවා විතරයි කට්ටිය දඩ බඩ ගාලා නැග ගත්තා..කොහේද මගේ හිත තියෙන්නේ කෙල්ලගේ ලග මිස බස් එකක් දිහායේ...අන්තිමට බස් එකට නැග්ග මට මොන සිට්ද ?
අනේ කෙල්ලට සිට් එකක් ලැබේවා කිය කිය මම නැග්ගා බස් එකට...
මොකද පොත් ටික වත් දිලා වැඩේට කොක්කක් ගහගන්න...වැඩේ ගොඩ කෙල්ලට සිට් එකක් ලැබිලා...දැන් දෙන්නම් වැඩේ මම...කියලා හිතද්දිම කොන්දා අන්කල් දැම්මානේ එයාගේ කැසට් එක...
ෆුට් බොඩ් නම් යන්න එපා..නිකන් අපිට ටින්කිරි නාන්න බෑ හරිද ?
කොහෙන්දෝ ආපු වෑන් කාරයෙක් බස් එක ඉස්සර කරද්දිම බස් එක බ්‍රාක් ගැහුවා...දැන් තමා නියම වේලාව..
අනේ නංගියෝ මේ පොත් ටික ගන්නවාද ?
මෙහෙම ගියොත් මට පොත් ටික අරන් ඉස්කෝලේ යනවා බොරැ....
තු විතරක් කෙල්ල නිකන් වත් බැලුවේ නෑනේ..තියන ආඩම්බරකම ඉහ වහා ගිහින්නේ...කිසිම හිතක් පපුවක් තියන කෙල්ලෙක් නම් නෙවේ...ඒක දැකපු අනිත් කෙල්ලෝ ටිකත් මට මහ නොන්ඩි බැල්මක් දැම්මා..දැන් නම් ඉතින් මහීට යකා අවේශ වෙන්න යන්නේ...මට හිතුන දේවල් කටින් පිට වුනා නම් පයින් ගහලා බස් එකෙන් එලියට දාන්නේ...
අනේ අයියේ මට බහින්න ඉඩ දෙනවාද ? කෙල්ල මගේ ඇස් දිහා බලා ගෙනම කිව්වා...
මේකිට මොන ඉඩ දිමක්ද මගේ හිත කියනවා..මොනවා කරන්නද කෙල්ලට බහින්න ඉඩදෙන ගමන් මම කෙල්ලට හෙමින් කිව්ව
අනේ නංගි ඉලග දවසේ වත් පොත් ටික වැටෙන්න කලින් ගන්න හොදේ..
කෙල්ලත් මට හිනාවේගෙන බැස්සා...ආය හැමදාම කොල්ලා ගෙදරින් එන්නේ මේ වේලාවට තමා...මොකා ලෙඩේ දැම්මත් කියලා මට හිතුනා...

සදකැලුම් බණ්ඩාර කුලතුංග 

No comments:

Post a Comment