Friday, December 5, 2014


" මේ සංසාර ආරණියයේ
සංසාරගත ප්‍රේමයට නියත විවරණය දෙනු මැනවි.... "

උදේම අවදිවෙන කොට පුංචි කියාගන්න බැරි තනිකමක් හිතට දැනුනා..හැබැයි ඒ තනිකම වැඩි වේලාවක් හිතේ සක්මන් කරන්න නුඹ ඉඩ දුන්නේ නෑ..මන්ද නුඹ දැන් මගේ හදවතම අයිති කරගත් මගේ ආදරණිය සංසාර ආදරය වෙලා නිසා මගේ සුදු මැණික..කොයි තරම් දුරකින් සිටියත් ඒක අල්ප මාතෘයක් වත් නොදැනෙන තම නුඹ මගේ හදවත සින්නකරගෙන..ඔයා කොතනක සිටියත් නුඹව ගෙවෙන මොහොතක් ගානේ රකින්නම මම පතනවා..ඒ වගේම මගේ හදවතේ හැම වේලාවකම නුඹ ඉන්නවා වගේම මම දන්නවා ඔයාගේ හදවතෙත් නුඹ ගෙවෙන මොහොතක් ගානේ ඉන්නවා කියල මගේ සුදු අම්මියෝ..මම මේ තරම් ආදරයක් කෙදිනකවත් විද තිබුනේ නෑ..මන්ද මගේ කුළුදුල් ආදරේ නුඹව පුදපු නිසා..හිතින් හිතට කරන පෙමක් වුවත් මා මගේ ආදරය පුද කලේ නුඹව පමණයි..මන්ද මේ සංසාරේ පුරා මා පතන්නේ නුඹ නිසයි..මගේ ආත්මිය ආදරේ නොඉදුල්ම සුවද පොද නුඹ පමණයි...ගෙවෙන මොහ‍ොතක් මොහොතක් ගානේ...තත්පයරයක් තත්පරයක් ගානේ මම මගේ සුදු අම්මියෝ ඔයාට ආදරෙයි මගේ සුදු අම්මියේ...

( සංසාරගත ආදරෙන් )

~ ආදර හිතුවක්කාර සඳූ ~ (ටිකක් හිතුවක්කාර කොල්ලෙක් )

LOVE CAFE

ආදරෙන් එන්න වැළද ගන්න ආදරණිය ඉසව්වේ සැරිසරන්න....

*:::* යාළුවන්ටත් බලන්න ශෙයාර් කරමුද ?? Like✔Comment ✔Tag ✔Share ... යන ගමනන් අපේ පේජ් එකට ලයික් එකකුත් දාලම යමු මෙතනින් ...
https://www.facebook.com/nonidanahadawatha

No comments:

Post a Comment