Wednesday, May 28, 2014

මගේ වස්තුව...


මට මේ ලොකයේ ආය නැති වෙන්න කියල දෙයක් ඉතිරි වෙලා තියනවා කියල මම හිතන්නේ නෑ...මොකද මම මගේ මුලු ලෝකයම කියල හිතුවේ ඔයාව...මම හැමදාම පැතුවේ ඔයා මගේ කියල..මම ඔයාගේ කියල...ඔයා මාව දාල යද්දි මට මහ අමුතු හැගිමක් හිතට මහ ලොකු දුකක් දැනුනා...කොටින්ම ආය ලෝකයක් මට නෑ කියල මට හිතුනා...ඔයා මගේ වුනාම ඔයා ගැන මේ පුංචි හිත මහ ලොකු ආසාවන් ගොඩාක් ඇති වුනා...මගේ මුලු ලෝකයම එළිය කරපු සද කුමාරිය ඔයා තමා කියල මම හිතුනා මගේ රත්තරනේ..කොහොම හරි ඔයා අද වෙන කෙනෙක්ගේ වෙලා..මට ඔයා ගැන තිබ්බ අයිතිය ඔයා වෙන කෙනෙක්ට දිලා..මට ඔයාව හම්බුන ඒ සොදුරු කාලේ මතක් වුනා..මගේ ජිවිත සිත්තම නිම කලේ ඔයා මගේ සුදු නෝනා..ආය මට වෙන ලෝකයක් තියේවි කියන්න මට හිතන්න බෑ මගේ රත්තරනේ..ඔයාව මට නැති කලේ ඇයි මගේ රත්තරනේ..ඇයි මාව දාල යන්න හිතුවේ...මේ පුංචි හිත ඔයාට කල ලොකුම වරද ඔයාට පණ වගේ ආදරේ කරපු එකද මගේ වස්තුව...

~ ආදරණිය අකීකරු සඳූ ~ (ටිකක් හිතුවක්කාර කොල්ලෙක් )
ආදරයට ආදරෙන්

*:::* යාළුවන්ටත් බලන්න ශෙයාර් කරමුද ?? Like✔Comment ✔Tag ✔Share ...
යන ගමනන් අපේ පේජ් එකට ලයික් එකකුත් දාලම යමු මෙතනින් ...
https://www.facebook.com/adarayathaadaren?ref

No comments:

Post a Comment