Monday, May 26, 2014

සංසාර ආදරය



පලමු පරිච්චේදයේ  දෙවන කොටස‍

ඉස්කොලේට එනකොට හොදටම පරක්කු වෙලා...ඔෆිස් එක ලගින් යද්දිම ෂු පාරක් ඇහුනා...ටොපිය තමා කියලා හිතාගෙනම හැරැනා ෂු පාර ඇහුන පැත්තට..අප්පට සිරි මගේ අතිජාත යාලුවො සෙට් එකනෙන්නම්...
මොකෝ යකෝ අද වේලපහින්ම ඉස්කොලේට බැස්සේ...ලසා එහෙම කියද්දිම මමත් සෙට් එක ඉන්න පැත්තට ගියා...
මොකො යකෝ අද ඉස්කෝලේ නැද්ද...පන්තියට නොයා ඉන්නේ...මම පොත් ටික සිංදුගේ අතට දෙන ගමන් ඇහුවා...
නෑ නෑ බන් අලුත් කලා කාරයෝ ටික ඇවිත් උන් ටික අපේ පන්තිවලටමලු දාන්නේ..උන්ට බණ දේශනාවක් පන්තියේ...ඉතින් අපි එළියේ...හිටපල්ලා දෙමු නේ හොද රැග් පාරක් අලුත් සෙට් එකට ඇඩෙන්න..
අනිවා අනිවා ඒවා අපේ යුතුකම්නේ බන් අනිවා දෙන්න ඕන....නැද්ද  සදා..
අනිවා අනිවා බන්...ඒවා වෙන්න ඕන වැඩනේ....
කැන්ටිම පැත්තට වත් වල බහිමුද ? හැබැයි කෑවේ නැතත් කෑවා වගේ බන්...මම එහෙම කියාගෙනම ඉස්සරහට යද්දි අඩෝ අඩෝ මු නම් අද උදේම කෑල්ලකට ටොක් කරලා වගේ...එහෙමද බන්...
හ්ම් හ්ම්..අනිවා පොඩි ගේමක් නම් ගැහුවා තමා...හැබැයි ප්‍රගතශිලි තත්වයක් නම් නෑ බන්...
අනේ පල පල ඩෝ යන්න අපි දන්නේ නැද්ද තොගේ වැඩ...ඒක නෙවේ බන් වල බහින්න යන්න නම් බෑ අද මම දැක්කා විනය බාර ලොක්කා සැරි සරනවා කැන්ටිම පැත්තේ අලුත් එවුන් ඇවිත් නිසා පොර ලොක්කා වෙන්න හදනවා බන්...
අඩෝ අඩෝ ඔන්න ලොක්කා එනවා...මතක් කරද්දිම අද නම් කලා හමාරයි....මේ යකා මැරෙන්නේ නම් නෑ බන් ලේසියකට අපි මතක් කලා විතරයි මේ ලොක්කා මෙතනනේ...
සර් ඇවිත් හිටගත්තා අපි ඉස්සරහාම..
අඩෝ මට නිකන් මුත්‍රා බරයි වගේ බන්...සනා මගේ කනට වෙලා කිව්වා..මම හිනාව පාලනය කරන් හිටියා...
සර් ප්‍රශ්න පත්තරේ අදින්න ලෑස්තිය ....
චටාස් පටාස් ගලා වෙඩි පුපුරනවා වගේ සර් කම්මුල් ටික රත්කලා....දණගහපියයව් ... මේ යකා බන දේශනා කරන්න වගේ ලෑස්තිය..මුට මොකෝ අපේ කම්මුල්ගේ පුපුරැ ගහන්නේ..සර් කියලා නෑ වැවේ ඔබන්න තරම් කට්ටියට මල පැනගෙන එන්නේ..
සර් කතාව දිග ඇරියා...
යකෝ නිකමො වෙන්න හදන්න එපා ..තොපිව ගෙවල් වලින් ඉස්කොලේ එවන්නේ කොච්චර බලාපොරෙත්තු තියාගෙනද?...ඒවා ඉෂ්ඨ කරන්න බැරි නම් ඉස්කොලේ එන එක පැත්තක තියල පලයව් කුණු අදින්න..නිකමෝ නොවි බුරැවෝ ටික...
දැන් යනවා ඉතින් පන්ති කාමරේට..ආය අහුවුනොත් කලිසම් කලවලා දෙන්නේ...
පන්තියට දුවපු අපි සෙට්එක දකිද්දි කට්ටිය හිනා..
ඇයි ඇයි තෝපි හිනා වෙන්නේ..එදා වගේ කන්න ආසද තෝපි .ඈ....දන්නවානේ සිතුම්ට යකා නැග්ගාම මොකා වගේද කියලා...
කට්ටිය එකපාරම මික් නැතුව ගියා...මොකද මොනවා නැතත් මට පන්තියේ වගේම ඉස්කොලේ කොල්ලොත් බයක් තිබ්බා....
පන්තියෙන් ඉදගන්න කලින් මම ටොක් එකක් දැම්මා..කොයි දැන් ඔය අලුතින් ආපු එවුන් ටික නැගිටපන් බලන්න...නැත්තම් මට නැගිට්ට වන්න වෙයි...
කොල්ලෝ ටික නැගිට්ටා...
ආ ආ ඉදගන්න ළමයි..අපි පස්සේ බලමුකෝ අදුරගන්න...මමත් සෙට් එක එක්ක ඉදගන්න ගමන් කිව්වා...
රිදුනාද බන්...සර් ගහපු ඒක..සනා ඇහුවා...
මගේ කට අවුස්සගන්න හදන්නේ ඔය නම්......දන්නවානේ සනා මට යකා නැග්ගම තෝ කියලා බලන්නේ නෑ හරිද ?

සදකැලුම් බණ්ඩාර කුලතුංග

No comments:

Post a Comment